Pierre

Sitter i skolan på projektarbets tiden och har svårt att koncentrera mig på vad det är jag ska göra.
Jag kan inte sluta tänka på Pierre. Vårt förhållande tog slut för ca 2 veckor sen och jag saknar honom som bara den. Jag vet inte vad jag ska göra utan honom, jag känner mig helt tom och orkeslös. Allt jag bara skulle vilja är att ha honom tillbaka i mina armar och sen ska allt vara bra...
Jag vet inte vad jag ska göra längre...

Och att han är uppe i torpis nu gör inte saken bättre direkt. Sen direkt när han kommer hem ska han dra upp till åre tillsammans med sin kompis fredrik och hans familj för att åka skidor. Sen har jag precis fått reda på att det finns en liten tjej i skolan som limmar som fan på pierre och han verkar limma lite tillbaka vad jag har hört...

Amanda håller och jag slår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0