Sjuk...

Jag har fått mig världens jävla förkylning. Jag vaknade imorse av att jag seriöst inte kunde andas genom näsan. Fick panik och var tvungen att sätta mig upp, Men det försvann efter en stund. Nu på kvällen mår jag mycket bättre och kan andas helt normalt genom näsan igen :) MEN har däremot världens rethosta, när jag tar djupa andetag känner jag hur allt bara ligger och bubblar i lungorna. Det låter inge kul eller fräsht och det är det verkligen inte heller.

Idag har jag bara tagit det lugnt första delen av dagen. Sen när klockan var 4 träffade jag Nikki i stan, vi satte och på ett café i gallerian, åt lite och pratade om vårt samboliv som vi snart (förhoåppningsvis) kommer att få :) Vi har pratat om regler och sånt. Det går inte att bo tillsammans med någon om man inte har regler.
Men om vi bara kommer att få en lägenhet så kommer allt bli jätte bra faktiskt.
Ingen som har en trea att hyra ut under ett tag?? HÖR AV ER ISF =D


Amandas och min senaste tatuering. Ni ser nog vems ben som är vems =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0