Sambo

jag vet att jag ahr varit jätte dålig på att uppdatera på senaste tiden, men jag har faktiskt inte tid nu när jag jobbar som en galning. Direkt när jag kommer hem från jobbet så lägger jag mig helt utslagen i soffan tills det är mat och sen går jag i princip och lägger mig och är minst lika trött dagen efter.
Den här helgen var den mest hektiska helgen jag har haft på lääääänge.
I fredags så åkte jag och amanda till Falun och tillbaka. Började åka vid halv 8 och kom hem vid 5. Sen på kvällen gick vi ut och firade henke som hade fyllt 23 på tisdagen som var. Det började lite segt med blev väldigt mysigt på kvällen ;)
På lördagen åkte jag först till simningen, sov lite när jag kom hem. Sen åkte vi till min kusin Tobias, han och hans flickvän har precis flyttat ihop så de hade som en liten inflyttningsfest för släkten. Direkt därifrån åkte jag hem till Jenny´, Alex och Crille där de hade som en julfest. Alla skulle ha på sig något rött, det serverades glögg och vi lyssnade på julmusik.
På söndagen åkte jag in till stan med Sara och Mi. Vi kollade omkring lite på julklappar till mamma och pappa. Det vi hittade blir nog jätte bra.

Jag kommer snart bli sambo!! jag och nikki har bestämt oss för att flytta ihop. jag vet att det är vissa som tvivlar på att vi kommer klara av att bo ihop, men jag tror att det kommer fungera alldeless utmärkt!! Vi kommer ha städschema osv, samt matkassa och massa smarta saker!! Det kommer bli så bra så!!


 min nikki och jag :)

Kommentarer
Postat av: Nattis

Nämen ska ni flytta ihop! Vad kul! Har ni kollat på nån lägenhet??

Du är utmanad på min blogg!!

Följ med ut på fredag om du e ledig!!

puss

2008-12-02 @ 11:42:58
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0