Nyår 08-09

Imorgon är det nyår som nog alla vet =D
Mina planer för nyår är att ha en mysig middag hemma hos mig med massa goa kompisar.
De som kommer är: Jenny, Dessi, Josse, Rickard, Amanda, Henke, Filippa, Pontus och Hugo. Sen kanske någon till kompis till pontus kommer :)
Jag tror att det kommer bli jätte trevligt! Jag tycker att nyår är så överreklamerat! Alla ser det som en jätte bra ursäkt till att supa sig redlöst fulla och sen inte minnas något dagen efter. Det är absolut inte det som jag är ute efter. Det var därför jag bara ville ha en mysig middag hemma hos mig med god mat och lite dricka. Snacka massa skit och kolla på fyverkerierna! Blir en helt perfekt kväll! Hoppas att jag hittar någon som jag kan kyssa vid 12 slaget däremot =P Vi får se vi får se!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0