Klippt lugg

Ja gott folk.. Jag känner att mitt liv har blivit så otroligt enformigt och tråkigt, så jag kände att jag behövde en liten förändring faktiskt.
Var lite osäker först på vad jag skulle hitta på. Tänkte först på kanske en ny tatuering eller en till piercing. Men neeee...
Jag gick till en frisörsalong tillsammans med Amanda och vi klippte oss. Jag klippte topparna bara någon cm och så klippte jag en lugg!! Jag har inte haft lugg sen jag gick på dagis! Jag har ju haft snélugg hela tiden, men inte en rak.
Jag ser ut som en helt annan person och jag älskar det!
Jag har fått jätte bra respons över det. Alla säger att jag ser mycket mer vuxen och sofistikerad ut!
I LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Nattis

lägg ut en bild, nyfiken!!

2008-12-15 @ 13:27:54
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0