Syster men familj i Sthlm

Den 31 juli så kom min syster med man och barn ner till sthlm från Östersund. Det är inte ofta som vi träffas, utan det blir någon gång om året eller om vi har tur så kan det bli två gånger om året.
Hur som helst så kom de ner den 31 och stannade till 10 Augusti. Vi hann träffas tre gånger under de 10 dagar de var här. 
Första dagen träffade jag och mamma familjen vid åhlens för att sen åka hem till sara och mattias som bor på söder. Där fikar vi lite gott för att sen vandra oss ner på Hornsgatan och kolla på Pride =) Efter det åker vi hem till oss i Bromma där pappa hade lagat jätte god mat. Vi hade jätte trevligt. 
Sen på Söndagen så gick vi på hammarby match, otroligt spännande och roligt =)
Lördagen den 9onde efter så hade vi middag igen i Bromma. Det var otroligt trevligt, Mycket trevligare än den första middagen, för nu kände man sig lite mer bekväm och kunde slappna av mer...

Här kommer de lite bilder från de tre gånger vi träffades :

 Pappa och yngsta systerson Simon (7 år)


 Syster Åsa och hennes Sambo Stefan

 Mellersta Systersonen Dennis (13 år)

[IMG_6415.JPG] Jag och äldsta systersonen Daniel (15 år)


De blir bara större och större för varje gång jag ser dem. Och det betyder ju bara en sak och det är att jag också blir äldre och äldre. Tråkigt bara att jag träffar dem så sällan. Skulle vilja ha bättre kontakt med dem. Men men, nästa gång är det vi som åker dit upp däremot =D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0