Onsdag 13 Augusti

Idag är det en speciell dag. Det är nämligen så att en av mina närmaste kompisar fyller 20 idag.
Så om du läser det här Helene, så önskar jag ett stort stort grattis till dig =D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

På fredag ska jag och Sandra ut på klubben =) det ska bli otroligt kul tycker både hon och jag.
Det var hur länge sen som helst som jag var ute och bara dansade. Samma sak för sandra.
Så vi tänkte göra det till en girls night, No boy's aloud! =P
Får se vad det blir för ställe bara, men det blir säkert jätte bra!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Sen på lördag tänkte jag höra med L om han har tid att träffas, det skulle vara jätte mysigt iaf.
Kanske gå på bio eller ta en promenad i stan =)
Saknar honom lite faktiskt.
Tråkigt att han är borta hela tiden (förutom helgen förstås) det blir så sällan som man kan träffas...
Men nu när jag har slut på mitt fasta schema över sommaren så är jag ju antagligen ledig varje helg, om de inte ringer in mig förstår, så då kan jag träffa L hur mkt jag vill =D

<3 Love you all! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0