Mr Indie ;)

När jag var på väg till jobbet i lördags morgon tror jag att det var, står jag och väntar på mitt pendeltåg vid halv 7 tiden på morgonen. Känner mig död och såg säkert helt sjuk ut, nämen då på något sätt kommer det fram en liten Indier till mig och börjar snacka engelska med mig. Visst han var trevlig och så, men kl halv 7 på morgonen är man varken taggad på att bli uppraggad eller att snacka engelska.. Och guuud va han snackade, konstant.! Hans käft kunde inte hålla tyst!! Hela tiden : snälla kan du inte ta en kaffe med mig, jag kan ta ditt nr. Vi behöver bara träffas som kompisar BLA BLA BLA....
Tillslut blev jag så trött på hans tjat att jag gav honom min mail adress. Han blev överlycklig och sa att han skule höra av sig så snabbt som han kunde. Och gissa vad han har gjort?! Han har skickat ett mail. Såhär skrev han :

Hi,
  Hope you had a nice day at work ,it was nice meeting you on the train station but ur station came so fast and did nt got so much time to speak and as i can understand u were tired anyway now i can tell u about me,i am 28 yr old,i used to work in mcdonalds but not anymore i am planing to go to some nursing course as i reailly like to help sick people ,i was a bit drunk but i tried my best to be gentle with u but in real life i am a gentle guy,u have a beautiful smile and when u opened your hair u look stuning,i know u have been thinking about me all the day as well as i,i will wait for ur reply and i am sure u will write to me so just think there is someone ,somewhere is waiting for u.there r very few people like you in this big world,so pls take good care ofurself.bye

Ska jag svara?? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0