Löning!

Äntligen är det dags för löning!! Det behövs ska jag säga! Jag ska försöka vara duktig och spara ungefär hälften av det men det har jag sagt flera gånger, men jag och mamma kom på en idé om att jag ska ta ut pengarna och ge dem till henne så hon har hand om dem. Jag tror att det kan vara en bra idé och att det kan funka =)

Imorgon, ska jag träffa Amanda =) Eftersom att även hon har fått löning så tänkte vi ta en heldag på stan med frukost, shopping, lunch, shopping, Bio kanske och middag :) tror att det kommer bli jätte mysigt faktiskt!

Även fast jag och L har sagt att det inte funkar så saknar jag honom lite ändå. Han var en sån otroligt fin kille med en underbar personlighet.!

Vad har hänt mellan H och mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0