Jenny Siggelin

Allting började för lite mer än tre år sedan. Vi var endast 16 år (jenny var 15 ;) ) och skulle börja gymnasiet. Det här var väldigt nervösa tider eftersom att gymnasiet är viktiga grejer.
Första dagen så la jag märket till en tjej som gick framför mig från busstationen till skolan. Tänkte inget på hennes längd eller ansikte eller kläder utan det som jag la märket till var att hennes tånaglar var turkosa och att hon hade svarta flippflopp. Inte visste jag kollade på en av mina bästa vänner som jag har nu. En vän som jag aldrig kommer förlora. För den tjejen har en sån otroligt stor plats i mitt hjärta så att om hon skulle försvinna från mig så skulle även mitt hjärta brista. Visst, vi har haft våra dispyter. Men jag ser inte på dem negativt utan jag tror att de bara har gjort vår vänskap starkare och starkare.
Den här tjejen har ett hjärta av guld och hon betyder allt för mig!









<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0