Heldag på stan

Igår (26/8) tog jag och amanda och gjorde en heldag på stan :) Vi var inne vid 10 och åkte hem vid halv 11 på kvällen. Vi började med att sätta oss på ett fik och åt lite frukost, då passade jag på att ringa min tandställningstandläkare och fick en tid kl 15 för att laga mig tandställning som gick sönder för typ 2 månader sen ;)
Efter det gick vi omkring lite på stan, shoppade en heeel del kläder och skor och leksaker. Vi fräschade upp våra frisyrer lite oxå. Amanda är jätte söt i hennes frisyr, hon klippte lugg och det ser riktigt bra ut. Jag har samma frisyr som tidigare, jag var bara ute efter att hon skulle fixa till den lite, ta bort lite slitet och sånt.
Vi gick även förbi Blue Fox, en tatueringsstudio på Gamla Bro gatan i stan. Snackade lite med Per och Simon aka. Teddy. Vi lyckades övertala Per till att tatuera oss!! =D Så nu är vi fina båda två, Nyfriserade och tatuerade med nya kläder och skor =D

Det var en otroligt lyckad dag. Och Amanda, jag älskar dig stumpan. Du är det bästa som har hänt mig och vad som än händer så finns jag här för dig!


Amanda som nyfriserad =)



Jag som nyfriserad =)



Våra fina tatueringar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0