Gissa vart jag är?

Suprise Suprise... På jobbet, som vanligt =P Men det är faktiskt helt okej att jobba idag. Det är lugnt och skönt på avdelningen så jag har lite tid att läsa min bok : Pojken som inte fanns av Dave Pelzer. Det är hans andra bok av tre. De böckerna handlar om hans uppväxt, hur han blir grovt misshandlad av sin mamma varje dag i flera år och hur han sen blir omhändetagen av fosterfamilj. Det är en otroligt stark bok, den handlar om hans egna uppväxt. Jag förstår inte hur man kan behandla någon så hemskt.
Böckerna heter:
"Pojken som kallades det"
"Pojken som inte fanns"
"Pojken som överlevde"
Om ni tror att ni skulle orka, så läs de där böckerna, de är verkligen hur bra och gripande som helst.

Imorgon ska jag nog träffa L. Eftersom att de kommer vara skitväder (vad jag har hört) så blir det nog bara en trevlig hemmakväll hos honom =) Ska bli mysigt att träffa honom igen.

<3


Kommentarer
Postat av: Nattis

Hoho jag vet dom där böckerna är skit bra!! Pojken som kallades det är en av mina favoriter, men hämsk!



Ha så kul med honom :)

2008-08-10 @ 11:05:17
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0