FEL.

Eftersom att jag koperiade de senaste inlägget och skrev om det lite så missade jag en sak.
Mitt civilstånd är inte rätt. Jag är inte tillsammans med pierre längre.

-----<>----<>----<>-----<>-----
jag vet inte vad som händer med mig. Jag känner mig inte som jag brukar göra. Jag känner mig aldrig riktigt utvilad utan jämt och ständigt stressad, även fast jag är hemma och tar det lugnt. Så fort jag börjar tänka på jobbet blir jag fylld med ångest och panik.. När jag tänker på hur jobbig min vecka kommer bli så blir jag tårögd och vill bara börja gråta. Jag tror att jag måste komma iväg någonstans. Långt bort. Bort från alla krav och press. Problemet är att jag inte bara kan åka iväg från jobbet, de behöver verkligen mig och det är därför jag jobbar otroligt mycket.

Jag behöver hjälp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå under

2008-08-05 @ 12:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0