Grey's Anatomi

Det måste vara ett av de bästa programmen jag vet! idag satt jag och kollade på kanske 8 avsnitt =) finns verkligen inget bättre än Grey's..  Älskar hur de har så komplicerade relationer med varandra, vilka problem de har. Allt känns så himla verkligt bara..

Imorgon är de praktik igen.. suck... mellan 8 till 15,30... och sen efter de så ska jag på tränarmiddag hos Matell som är kassörkan i Bromma simsällskap. Det ska bli väldigt trevligt att träffa alla tränare och styrelsemedlemmar igen =) Men mest av allt så saknar jag mina barn, mina söta små barn som försöker fjäska så fort de får chansen. Men på onsdag, då blir de träning igen, och elin ska inte vara snäll ;) hihi



tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0