packa packa packa

Seriöst! finns de något tråkigare än att packa?! jag tror inte de.. Speciellt om man har packat exakt samma packning flera gånger. Japp, nu bär de snart av till torpis.. IGEN...
Vad man ska ha med sig dit upp är :

1. Lakan, örngott, påslakan
2. Handdukar
3. varma kläder (kallt där uppe nu)
4. varma skor (har med min mina sköna vinterskor) =)
5. badkläder (vi har bastu där uppe)
6. vanliga kläder (trosor, bh, tröjor, linnen osv.)
7. hygienartiklar
8. Min filt och en kudde (känns mer som hemma då)
9. tofflor
10.min kära dator
11. filmer
12. anteckningsblock och pennor.
13. GODIS!
14. massa batterier till min kamera som bara äter upp batterierna
15. laddare till iPod och mobil
16. ÅKSJUKETABLETTER!! Mycker viktigt...


Det är väl nog allt må jag tro... Åksjuketabletterna är mycket viktiga eftersom att de är ändå en bussresa på ca 7-8 timmar upp till torpis.. För er som inte vet vart det ligger så är de högt upp som fan. Det är till väster om Sundsvall... kanske 6 mil in i landet...





besviken på dig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0