Lista


Vilka är ditt favoritpar skor? Mina nya svarta stövlar med låg klack

Vad gör du?  gör det här och kollar på animal planet

När drack du sprit senast? 26/10

Har du lugg? en längre snélugg

Fest eller slacking? Hmm, olika...

Gillar du sport? Yes.

Vill du ha barn? Ja!!!

Vilka språk kan du? Svenska, Engelska och liite spanska

Borde man röka på pubar? det är okej att röka utomhus tycker jag.

Är du stolt över ditt liv? Helt okej

Vilken låt lyssnade du på senast? Fortfarande pearl Habor låten

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? New York

Har du ngt djur? Japp, 2 hundar... Maya och Izac

Har du ngr trummor?
MIn syster har :)

Tittar du mkt på tv?  olika beroende på humör...

Har du varit med i lokaltidningen?  Japp, DN angående kanaan badet :)

Vad kostar det du har på dig? ca 2000

Vilken färg har dina väggar? Spy-gröna, jag och pierre ska måla om

Vad gör du när du inte kan sova? Lyssnar på min iPod

Har du duschat idag? japp, två gånger tom

Vad gör du om ett år? Jobbar på södersjukhuset på BB som undersköterska (HOPPAS HOPPAS HOPPAS)

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Ibland faktsitk... läskigt nog

Brukar du svära mkt? De kan väl hända ibland

Bästa fikat? Cola, Latte och en äppelpaj

Det dyraste du äger?  mitt liv

Favoritpålägg? Ost med gurka på =)


Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
mörkblå

Vad lyssnar du på just nu? pearl habor låten på nikkis blogg..

Vad åt du senast? en godis

Hårfärg? rött, tror jag :P

Favoritmånad? December och augusti

Favoritdag? Lördagar

Choklad eller vanilj? Choklad.

Vad har du för färg på tandborsten? Grön hemma och rosa-lila hos pierre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0