gamla vanliga på gång


Igår skulle jag som sagt på halloweenfest, men varken jag eller pierre orkade direkt. + att pierres hund behövde lite sällskap. Så de blev en mysig hemmakväll istället med hemmagjord pyttipanna som jag lagade och en skräckis på TV1000 action. Gick och la oss vid 23 och vaknade vid 11. Skönt med mycket sömn.. Så de blev inga bilder upplagda, sorry...

På måndag drar jag upp til torpis igen... börjar bli lite trötttsamt där uppe med tanke på att min klass håller på att gå mig på nerverna. Däremot ska de bli kul att träffa calle och alla där uppe igen som man inte träffar ofta. Sen får man rejält god mat i en vecka oxå! Det är väl de ända positiva egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0