Sommarjobb...

Jag har seriöst de mest tråkigaste sommarjobbet som finns! Det är så jäkla värdelöst! jag är vårdbiträde på ett jävla äldreboende och jag hatar allt som har med mitt sommarjobb å göra. Jag har en gubbe som TAFSAR på mig och tanterna. Hela tiden får man höra av tanterna hur mkt de hatar honom och han är så äcklig och han kan bara gå å dö osv.. De blir man inte direkt lyckligare av att höra. =/  men jag har bara 6 dagar kvar å jobbba så jag hoppas att jag överlever...

Snart ska jag hämta min granne på dagis. ska vara barnvakt åt honom ikväll och deras hund. Jag är ganska nervös för jag har aldrig varit barnvakt åt honom, han känner inte ens mig och jag är jätte rädd att allt bara ska bli kaos eftersom att han inte vet vem jag är =/ men jag tror att de kommer lösa sig tillslut...

                      image28'

Men det är bara å le och vara glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0