Drottninggatan :)

Just nu är jag hemma hos jenny. Vi har precis kollat på filmen "step up".. om ni inte har sett den är det en film som måste  ses. Jag ska sova över här inatt så att jag och jenny får en liten girlnight. Jag kommer vara lite busig imorgon, jag ska ta ledigt från mitt otroligt tråkiga och värdelösa jobb så att jag kan gå på stan och shoppa lite fina saker istället.

När jag var i gallerian idag och väntade på att jenny skulle sluta och helene skulle komma in till stan så blev jag uppraggad inne på Pocket shop. Det kommer fram en lång, rödhårig kille med inte coola kläder och frågar mig på engelska vart den närmaste mataffären låg. ´Jag blir ju självklart nervös, nu måste man ju lixom försöka imponera med ´min knackliga engelska. på något sätt får jag iaf fram att under åhlens ligger det en mataffär. Killen börjar skämta med mig när jag försökte förklara att man skulle gå förbi den stora fontänen. " I can´t find the word in english" sa jag. Han började gissa på vad jag skulle säga " A big horse", "cheese" , a big diary... jag kunde inte sluta skratta.. Helt plötsligt så frågar han va jag ska göra de närmaste 5 minutrarna, jag sa att jenny snart skulle sluta jobba , men ändå så försökte han bjuda mig på kaffe men jag dissade honom ;) Sen började han prata om att två rödhåriga inte kan dejta varandra för att de blir otur och de kan uppstå problem som inte annars skulle hända. Jag fattade inte ett piss av vad han sa. Men jag var glad för att han sa de för att nu kunde vi ju inte dejta :D hahaha!! LOSER!! inte för att jag skulle ha velat dejta honom. Kanske om han var den sista människan på jorden och vi var tvungna att få människolivet att fortsätta. ALDRIG annars.. han var inte cool någonstans! usch!. Helene kallar mig för "killmagnet" hahah... lilla helene....

image33
En fin bild som jenny har tagit från taket på vårat hus i Torpis! en riktig fotograf :P


Saknar dig alex....

Kommentarer
Postat av: Helene

Men du är ju en jävla magnet :P

2007-08-02 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0