Tynningö :)

Den här helgen har varit den roligaste på länge! I lördags så åkte jag och Jenny ut till Dessi´s hus på Tynningö som ligger lite utanför Värmdö. När vi kommer dit var de ungefär kanske högst 10 personer där. Men sen på någpn timme så hann de bli runt 40 st! Problemet va att både jag och Jenny var jääätte trötta hela kvällen. Tillslut så orkade inte jenny vara vaken längre så hon gick upp och la sig vid 1, sen fick jag hjälp upp för trappan och la mig vid  ca 1,30. Vi sov i Dessi´s rum där de fanns 2 st 90 madrasser på golven som vi delade på. Vid 2 så kommer de upp en kille som heter Robban och börjar råbabbla med oss och vi va inte sämre. Sen kommer Robbans kompis Danne och började babbla lite till. Vid ett tillfälle sa jenny - "Men Elin, din bäver". Robban - "Vilken bäver? Men seriöst vilken bäver pratar vi om nu?!!" Jag har nog aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv. Mitt upp i allt är de någon av dem som säger att de inte har någonstans att sova och rätt som de va så hade jag och jenny varsin kille i sängen. Jag fick Robban i min säng och jag har aldrig varit med om något så sjukt. Han var den mest rörliga person någonsin jag har varit med om! Jag fick smällar i ansiktet ett stort antal ggr. Jag och Jenny hade jätte kul med de för man kunde göra nästan vad som helst med honom och han vaknade inte =D  Den natten fick jag högst 3 timmars sömn. LIte segt
         
På söndagen vaknade vi vid kanske 9, åt lite frukost och började städa röran som hade kommit från gårdagen. Men de gick snabbt för vi var ca 3-4 st som städade. Jag Jenny och en kille som heter Peter. Peter var nog den roligaste kille jag har träffat på länge. Sen så badade vi och solade hela dagen. Sen tog jag och Jenny 21 färjan hem. =) en väldigt lyckad helg!

Juste glömde jag å säga att dessi har nog den snyggaste brorsan någonsin! Skulle inte banga någonstans!!

image40
Jenny, Pierre och Jocke

image41
Dessi´s bror Danne och Peter =D

image42
Peter ;)

image43
Jenny lekte jägare =D

image44
Kolla va snygg han är!!

image45
Skulle absolut inte banga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0