Stockholm.

 Jag är så otroligt glad att jag bor i sthlm. Sthlm är verkligen en otroligt fin stad. Tänk om man skulle bo uppe i Torpshammar till exempel, där uppe är de verkligen så himla dött. Jenny berättade att hon hade pratat med en kille som bor uppe i Ånge som vi träffade med klassen. Jenny och han diskuterade att jenny var så himla trött och seg för att hon hade supit varje dag i helgen. Vet ni vad den där killen sa då ungefär: jaha, men då skulle du ha varit med på dansbandsveckan. Seriöst, lixom en ca 18 årig kille som lyssnar på dansband och går på dansbandsveckor. Snacka om att man inte har något liv alls då..

Jag sov ju över hemma hos jenny inatt. Sen när vi vaknade imorse så var vi faktiskt väääldigt duktiga och gick å gymmade i ca 45 minuter. jag kommer ha en såån hiiimla träningsvärk i mina armar imorgon. Jag tycker att de är så himla snyggt med snygga arm och ryggmuskler på tjejer :D (maries pojkvän henrik hälsar ) han ville att jag skulle skriva något om honom. Appropå Henrik så har han ett band i uppsala som heter Napoleon  . Gör verkligen jätte bra glada låtar. Om ni vill ha något så hör av er till mig på min msn så kan jag skicka dem till er. [email protected] är min mail.

Förlåt jenny....


image34


image35


image36


Här är några bilder på napoleon in action. En spelning i Uppsala för några månader sen. Henrik i blå tröja och gitarren på bilden längst ner :)


Kommentarer
Postat av: Crille

Va fan Elin, varit i Uppsala utan att höra av dig till mig? ;) biatch!

2007-08-12 @ 15:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0