praktiken

Nu har jag gått 2 dagar på min praktikplats, avdelning A25a som är en ortopedisk avdelning.
Vi har allt ifrån krossade fötter till små benigna tumörer i benen. Inte cooola saker ska jag säga er. Vi har tom en kille som har en lår kaka.  
    Min handledare däremot är kanske inte den roligaste personen, hon är så otroligt tyst av sig och försvinner bara ibland utan att säga vart hon ska. och idag hade vi bara 2 patienter på den röda sidan, helt patetiskt.. satt och kollade på friidrotten nästan hela dagen. känner mig så värdelös....

imorgon börjar man 7.. kanske borde gå och sova.. suck... orkar inte...
jag vill bara ligga hemma, bli bortskämd och bli frisk, bli av med den här äckliga förkylningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0