Kalas

Igår  som sagt fyllde min morfar 85 år. Vi hade ett jätte trevligt kalas, sen hade vi gjort en överaskning till morfar. Han bror var där samt fru och morfar har inte träffat honom på flera år. Snacka om att morfar blev posetivt överaskad =D
Först börjar vi med att äta smörgåstårtor =S inte riktigt mig grej.. Sen åt vi mina tårtor som jag hade bakat på dagen. 3 st blev det och jag har kvar 2 smååå skivor ..  De var väääldigt populära!

    Så, nu när papsi kommer hem så ska vi ut och övningsköra, liite läskigt eftersom att de var ett bra jävla tag sen jag gjorde det senast. meen de kommer säkert att gå bra. sen kl 14 ska jag över till grannen och passa oskar och hunden Vera i 2 timmar. Sen bär de av direkt in till stan där jag ska träffa Helene och vandra omkring lite med henne... Sen vid  ca 19 ska hon möta sin pojkvän och se på bio, så om någon hinner se de här innan 19 och vill träffa mig  kan väl den personen höra av sig, för jag vill inte bara åka hem efter helene.. =P


image54
Morfar och han bror Henry

image55
Min kusins flickvän jenny, Jag, min syster marie och maries pojkvän henrik :)

image56
Mammas kusin Kjell.. Världens roligaste snubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0