HAMMARBYY!!

Igår var jag på fotbollsmatch med Sara, Marie, Henrik och Mattias. Hammarby - Malmö. Hammarby vann med 1-0!!!
Det var en otroligt spännande match. Efter matchen gick jag, sara, Marie och Henrik till Chaplins Bar och sjöng karaoke! Fy fan va kul det var!

Jag och sara börjar med att värma upp med Mamma Mia med Abba. Sen sjunger henrik en låt. Sen kör jag marie och sara en låt som jag faktiskt inte kommer ihåg vilken de va :P Henrik sjunger My girl av the Tempations som han sjunger för Marie. så otroooligt gulligt. Sen kör jag sara och marie vår avslutningslåt som var Mambo nr 5

Vi kommer hem vid ca 1 typ. när jag lägger mig ringer jag alex och pratar med honom i 68 minuter. Det var jätte skönt att bara prata med alex. Saknar honom verkligen jätte mkt och han är fortfarande och kommer alltid vara kärleken i mitt liv. Även fast vi inte är tillsammans längre så är han ändå de viktigaste i mitt liv. 


                    image37
Den här bilden togs på min 18års dag. Det är den bästa bilden som finns på oss tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0