090308

Gud va skönt det var med sovmorgon imorse. Det var ett tag sen ska jag säga er.
När jag vaknade så åt jag lite frukost, sen bestämde jag mig för att åka och träna. Så det gjorde jag :)
Jag har ju världens bästa gym på mitt sjukhus. Så jag var väl där i någon timme för att sen åka hem, packa ihop "lite" smutstvätt för att sen åka hem till bromma och tvätta kläder samt vara hundvakt till Maya och Izac.

Hahah kollar ni på wipeout på femman? FY SATAN va roligt. jag skbäst påulle vilja varit med i det där. jag tror att jag skulle ha varit bäst på det ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Jag arbetar på PR byrån Domngo och söker dig för ett projekt. Vänligen maila mig på [email protected]

2011-01-11 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0